KUBE MARKETING

Nøglen til at få flere patienter i tandlægestolen er synlighed

Analyse - hvordan bliver din klinik patienternes fortrukne valg?

Det første vi gør i vores samarbejde med din tandlægeklinik er at se, hvad dine konkurrenter gør. På den måde kan vi klarlægge, hvordan kundernes oplevelse er, når de søger efter en tandlægeklinik i dit nærområde. Er din klinik det fortrukne valg? 

Vi tager en snak om hvad, der kunne være godt for din tandlægeklinik at fokusere på. Du har måske allerede en Facebookside, men den bliver aldrig opdateret, og patienterne får ikke svar, når de kontakter jer.

Eller du fik lavet en smart  hjemmeside for et par år siden, men der er ikke nogen som vedligeholder den, så den mister sin værdi i Google? Hvad med anmeldelser, har du mange af dem, og hvordan får du flere?

På den måde finder vi i samarbejde ud af, hvordan vi bedst kan hjælpe din tandlægeklinik med at blive patienternes fortrukne valg. 

Markedsføringsstrategi - specifikt til din tandlægeklinik.

Ud fra analysen laver vi en markedsføringsstrategi for din tandlægeklinik. 

Hvad har I brug for for at blive patienternes fortrukne tandlæge? Vores mange års erfaring specifikt med tandlægeklinikker har gjort, at vi har mange kort gemt i ærmerne. 

Vores erfaring siger os, at nogle muligheder er bedre for nogle klinikker, mens andre muligheder er bedre for andre klinikker. 

Instagram er f.eks. godt til æstetiske produkter som invisalign og tandblegning. Facebook er godt til at møde jeres målgruppe i øjenhøjde. Matcher hjemmesiden det indtryk, I gerne vil give jeres patienter? Hvad med et patient-TV (infoskærm til patienter)? Og skal det vende ud mod gaden eller være i venteværelset?

Uanset hvad I mangler, for at blive valgt som den fortrukne klinik, kan vi hjælpe. 

Analyse af andre tandlægeklinikker i dit nærområde for at tjekke konkurrencen og sikre, at du er byens fortrukne tandlægeklinik

Få en personlig og unik hjemmeside, der afspejler din klinik.

Vi kan både oprette og vedligeholde klinikkens hjemmeside. 

Ved oprettelse af hjemmesiden tager vi en snak med dig. Hvilket indtryk skal dine patienter have af din klinik? Vi laver et unikt design til hver enkelt klinik. Vi laver hjemmesiden så den lever op til kravene for at blive indekseret af Google (SEO). 

Derudover vedligeholder vi den også. Vi bruger to timer hver måned på at optimere din hjemmeside. Både i forhold til SEO, f.eks. med tekstforfatning, søgeordsanalyser og med andre tekniske løsninger. Men også i forhold til åbningstider, nye medarbejdere, priser og andre informationer om klinikken. 

Giv dine nuværende og kommende patienter en god service på Facebook

På samme måde kan vi både oprette og vedligeholde klinikkens Facebookside. 

Skal din klinik være på Facebook? Ja selvfølgelig. Hvor ofte ser du / hører du om folk, der er på Facebook? OFTE. Du skal være der, hvor dine patienter er. På Facebook.

Vi poster 2-3 opslag i ugen som passer til den markedsføringsstrategi vi har lavet til din klinik.  

Derudover svarer vi dine patienter dagligt på beskeder, kommentarer og anmeldelser. For patienten er det nemmere at skrive en Facebook besked end en mail, så det er altid vigtigt at overvåge trafikken på din Facebookside. 

Patient-TV

Patient-TV er en informationsskærm til patienterne i venteværelset. Den giver et godt indtryk af hvem, der arbejder på klinikken, betalingsmuligheder, fun facts, behandlinger og meget mere. 

Når man som patient sidder i venteværelset, kan der gå mange tanker igennem hovedet. Der er nervøse. Gør det ondt? Bliver det dyrt? Gad vide hvem der skal behandle mig?  

Alt det kan man komme patienten i forkøbet med med en informationsskærm. Det har også en god underholdningsværdi, hvis patienten mod alt forventning skal sidde lidt længere tid i venteværelset. 

Vi sørger for, at der er et fjernsyn med en afspillerboks på klinikken. Vi kan styre afspillerboksen og opdaterer gerne præsentationen efter behov.

Google My Business

Vi sørger for, at din klinik er repræsenteret og altid er opdateret på Google My Business. På den måde kan man nemt finde klinikken på Google Maps, se anmedelser og få et hurtigt overblik over kontaktoplysninger og åbningstider.

Instagram

Vi både opretter og vedligeholder din kliniks Instagrambruger. 

Det er nemt nok at oprette en instagrambruger, men den svære del er at bygge den op. Altså at få folk til at følge den. Vi ligger en strategi for opbygningen af din Instagram, så dine følgere kommer fra dit lokalområde. 

Vi poster to opslag i måneden og svarer på beskeder og kommentarer. 

Instagrambrugere fokuserer oftest på det æstetiske, hvilket gør Instagram god til markedsføring af invisalign og tandblegninger. 

Få nye patienter i din tandlægestol med annoncer og kampagner

Via Facebook, Instagram og Google kan vi lave annoncer  og kampagner for nye patienter. Kampagnerne kan bygges op på flere forskellige måder, men vigtigst af alt er, at vi kan tracke, hvor mange nye patienter du får i stolen. 

Vi kan holde styr på præcis, hvor mange penge du bruger på kampagnen, og hvor mange penge du får ud af det. Efter vores erfaring ender du med en ROI (Return On Investment) på 300%. 

Pressemeddelelser

For lokal anerkendelse og genkendelse skriver vi pressemeddelelser for klinikken. Det er vigtigt at vise et lokalt engagement, da mange patienter sætter pris på det.

Kvartalsvise rapporter

Vi sender kvartalvise rapporter til klinikken, så I kan følge med i udviklingen og virkningen af den digitale markedsføring. Rapporten er nem og overskuelig at forholde sig til.

Hej! Mit navn er Camilla. Har du brug for vejledning til at få mest muligt ud af markedsføringen af din klinik? Jeg står klar til at hjælpe. Udfyld formularen og så kan vi tage en snak.

Vil du have en gratis rådgivningstime med en af vores eksperter?

Øvrige produkter